Alla inlägg den 29 november 2012

Av Malin Berglund - 29 november 2012 11:35

I går målade jag och Robin klart tavlan jag byggde i somras:) blev grymt nöjd. Varför köpa dyra tavlor då man kan göra de själva:) En härlig marin tavla som nu som ska pryda vårt hem.

Av Malin Berglund - 29 november 2012 11:30

Har haft ett projekt då vi skulle utveckla en vår idé om skyddet jag tidigare nämnt om. Jag hade ordet ojämn för alla sinnen och detta projekt har känts bläääää. Vill inte! Har gjort en modell med järntråd och nät men vet i fan vad de ska likna. Jag har typ gett upp och åkte i stället hem tidigare och överraskade min älskling i stället. Tåget va inte i tid så min plan förstördes lite men han blev överraskad ändå:) så skönt att va hemma. Söndag åker jag tillbaka igen för att börja med arbetsproverna. Denna helg är massa planerat. Ska bland annat gratulera Magnus då han fyller 30. Sen e de inte länge till jullovet. :) hoppas alla ha de bra. Kram

Presentation


Design, färg och formgivning är mitt stora intresse. Följ min kreativa resa på Beckmans där jag läser Form och låt dig inspiras av mina ideer, projekt och pyssel i alla dess former.Välkommen!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards