Alla inlägg under juli 2013

Av Malin Berglund - 16 juli 2013 00:56

Hoho allihopa. Det va verkligen på tiden att göra ett inlägg. Det har hänt mycket på sistone för mig. Först å främst har jag kommit in på Beckmans DesignHögskola i Stockholm;) så sjukt kul! Fattar de inte än. Av 290 ansökningar, 19 på intervju och12 uttagna är jag en av dessa. Fantastiskt! Äntligen närmare min dröm! Dessvärre har ja inte hittat boende än. :( jag kom även in på nyckelvikskolan ( färg form och hantverk), stendby ( trä design)och produktdesign i Nybro men dessa har jag nu tackat nej till. Annat som hänt är att jag fyllt 30 nyss och hade en fantastisk födelsedag. Frukost med familjen på altanen,Helikopter tur över övik, grillning, blev stylad av min syster Ida Berglund som är make up artist och sen blev de en snabb tur i en Corvette in till en härlig mysig fest med lekar och trubadur. Underbart bra dag! Nu under sommaren jobbar jag på indiska i stan och de känns bra att få in några kronor extra. Idag har jag städat å röjt hemma och de slutade med lite ommöblering. Går inte att göra så mycket när man bor litet men ja fick ändå till det. Visar lite bilder här nedan. Hoppas allt e bra därute så hörs vi. Kramiz

Presentation


Design, färg och formgivning är mitt stora intresse. Följ min kreativa resa på Beckmans där jag läser Form och låt dig inspiras av mina ideer, projekt och pyssel i alla dess former.Välkommen!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Skapa flashcards