Alla inlägg under juli 2012

Av Malin Berglund - 31 juli 2012 17:46

Här kommer några vackra foton från gamla stan i Sthlm. Jag är så fascinerad av den arkitektur som finns där och alla fina fönster, jag kan titta på det hur länge som helst. Alla gränder med små inredningsbutiker fyllda med speciella ting, där trivs jag.

Av Malin Berglund - 31 juli 2012 14:38

Hej allihopa! Nu har vi gjort Sthlm i 2 dagar och nu bär det i väg till Barcelona på en veckas semester med älsklingen. Ska se om jag kan uppdatera med lite bilder därifrån, troligtvis finns det massa vackert att fånga med kameran där, annars så hörs vi när jag kommer hem.Puss på er!

Av Malin Berglund - 31 juli 2012 14:35

Nu är det mörkt på kvällarna och då är det mysigt att man ha fint i fönstren. Man glömmer bort att förändra där, så ett tips är att göra något nytt inför den kommande hösten. Så här blev det i ett utav mina fönster.

Av Malin Berglund - 30 juli 2012 18:30

Mitt första inlägg!!

Hejsan! Detta är mitt första inlägg. Jag hoppas att ni kommer följa min blogg som kommer handla om inredning och dekoration i alla former.

Det är lätt att deppa ihop efter den "sommar" som aldrig kom och som snart är över, men gör inte det! Nu kommer hösten med sin charm och vi ser fram emot att tända upp våra lyktor och njuta av att pyssla i hemmet. Var åstid har sitt!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Design, färg och formgivning är mitt stora intresse. Följ min kreativa resa på Beckmans där jag läser Form och låt dig inspiras av mina ideer, projekt och pyssel i alla dess former.Välkommen!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Skapa flashcards