Alla inlägg den 19 november 2012

Av Malin Berglund - 19 november 2012 00:20

Här kommer lite bilder på saker och skrot jag hittat på loppis och som nu pryder mitt lilla rum i Hällefors. Nu få ni se allt från kistor till armeringsjärn till flaskor och böcker. På tal om kistor har jag 3 st på rummet nu:/ de e så fina. Nu få ni se lite bilder på mitt rum också. Puss

Av Malin Berglund - 19 november 2012 00:09

Tema veckan är förbi och vi hade vernissage i torsdags där vi visade upp våra konstverk som skulle visa orättvisa på något sätt. Jag valde att bygga ett klot i ståltråd och fylla detta med flera kulor och utanför fanns de en ensam kula. Jag ville ifrågasätta vem som egentligen känner orättvisa. Finns de någon orättvisa ? Bilder å text kommer. I fredags hade vi mönster tina här som hade workshop i typografi. Hur man väljer text efter vad man vill förmedla. Helgen har varit lugn och vi överraskade Linda med middag i lördags då hon fyllde år i dag. I kväll har jag pysslat med julklappar och inredningen på mitt rum. Nu ska jag sova då jag inte känner mig så pigg. Godnatt. OBS: längtar hem !

Presentation


Design, färg och formgivning är mitt stora intresse. Följ min kreativa resa på Beckmans där jag läser Form och låt dig inspiras av mina ideer, projekt och pyssel i alla dess former.Välkommen!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards