Alla inlägg den 12 november 2012

Av Malin Berglund - 12 november 2012 23:58

Helgen som nyss passerat va grymt skoj. Vi åkte 5 brudar och 3 grabbar till Örebro och festa. Vi tog in på vandrarhem och sen gick vi ut på krogen strumpis och dansa loss. Jätte trevligt gäng man hamnat i, vi är en stor familj;) innan helgen hade vi två projekt dagar med två arkitekt tjejer , då vi skulle bygga ett skyddsrum utifrån ordet ojämnt som jag hade. Jätte kul. Jag skapade ett skydd som stimulerade alla sinnen! Denna vecka har vi temavecka med hela skolan å vi ska bygga en skulptur utifrån orättvisa. Få se vad de kan bli. Idag har jsg tränat box, så jävla Jobbigt.Till helgen bli det IKEA å softar helg. Puss på er. Bjuder på lite party bilder!

Av Malin Berglund - 12 november 2012 22:34

Denna vecka har jag varit på pyssel humör. Vi har haft det ganska lugnt i skolan så då passade jag på. Jag har gjort ett stort M i frigolit och gipsat det. Sedan byggde jag in ljushållare i den. Jätte fin att ha på en hylla som prydnad. Hoppas ni gillar den. :) kram

Presentation


Design, färg och formgivning är mitt stora intresse. Följ min kreativa resa på Beckmans där jag läser Form och låt dig inspiras av mina ideer, projekt och pyssel i alla dess former.Välkommen!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards