Alla inlägg den 28 augusti 2012

Av Malin Berglund - 28 augusti 2012 01:31

Nu har jag avklarat min första skoldag på inredningsdesign linjen i Hällefors. Det har varit en jätte spännande dag med trevliga människor, ny miljö och massa roligt lärande. Dagen började med ett studiebesök på ett äldreboende och sedan fick vi ett grupp projekt , där vi ska designa framtidens äldreboende och vi ska verkligen go will! Thinking outside the box som de oxå heter. Det är så inspirerande att bolla idéer och se hur fantasin tar tag i en. Vi ska redovisa vårt förslag på fredag så det blir spännande. Efter skolan gick vi några stycken på en loppis å kikade. Hittade några fynd att pynta mitt tråkiga rum med. Bilder kommer sedan. Får inte glömma att nämna Clara som jag delar lägenhet med, en otroligt trevlig tjej som läser journalist linjen. Trivs redan så bra med henne och det känns bra då man är långt ifrån hemmet.Nu ska jag försöka sova, då jag e otroligt trött efter resan men jag bjuder på lite bilder från klassrummet och min fina arbetsplats. Godnatt.

Presentation


Design, färg och formgivning är mitt stora intresse. Följ min kreativa resa på Beckmans där jag läser Form och låt dig inspiras av mina ideer, projekt och pyssel i alla dess former.Välkommen!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards