Alla inlägg den 26 augusti 2012

Av Malin Berglund - 26 augusti 2012 19:16

Hej allihopa! I dag kl 12.01 tog jag avsked från övik och mina älskade hjärtan där hemma! Det va ett tungt å ledsamt avsked när robin lämnade mig på tågstationen.Värre än jag kunde föreställa mig.Jag har badat i tårar hela resan å undrat varför jag gör detta frivilligt. Man kan ju undra.!!Men då man har ett mål och en dröm måste man prova å slänga sig utanför gränserna. Annars kommer man ångra sig i framtiden. Och det vill jag inte.Tänker man efter så är det ju inte på andra sidan jorden jag tar kosan, de går ju alltid att ta sig hem på 7 timmar. Tror att de ibland kan vara bra att få perspektiv å avstånd till allt, då inser man vad man har och vad som verkligen betyder något. Vi få se hur mitt student liv i lilla Hällefors kommer ta sig och jag hoppas utbildningen inom inredningsdesign kommer kännas rätt från början till slut. Då går tiden fort och nya dörrar och äventyr kommer öppna sig. Att tro på sig själv och göra det man vill, borde alla människor göra, jag tänker ge det en chans i allafall. Nu har jag kommit till Örebro och härifrån går bussen till Hällefors 20.25 Kommer vara framme i Hällefors kring 22.00 Det har varit en lång resa men det har gått bra ändå. Puss & kram & Love

Presentation


Design, färg och formgivning är mitt stora intresse. Följ min kreativa resa på Beckmans där jag läser Form och låt dig inspiras av mina ideer, projekt och pyssel i alla dess former.Välkommen!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards