Alla inlägg den 24 december 2012

Av Malin Berglund - 24 december 2012 23:32

God jul!I år har jag och Robin designat å snickrat alla våra julklappar till min familj. De tog oss några dagar men de va de värt efter deras miner:) här får ni lite bilder på bl.a Ljus lykta( gjorda av glasburkar och bräda), tv rums bord med infällt gammalt fönster, tv bänk av pallar, hall hylla av gamalt fönster med plats för nycklar, klädupphängning,griffeltavla och vackra fotaramar.sist men inte minst ett vin ställ av fönster å armeringsjärn. Alla blev så nöjda och jag skulle gärna behålla sakerna själv. :)man kan med små medel,bra ideer och tid skapa vackra ting ,som har ett annat värde än pengar. Sen fick jag en otroligt fin lampa av robin i armeringsjärn som ska sättas massa glödlampor i som han designat själv. :)Hoppas ni andra också haft en underbar jul. God fortsättning. Kram

Presentation


Design, färg och formgivning är mitt stora intresse. Följ min kreativa resa på Beckmans där jag läser Form och låt dig inspiras av mina ideer, projekt och pyssel i alla dess former.Välkommen!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards