Alla inlägg den 11 december 2012

Av Malin Berglund - 11 december 2012 00:02

Ja nu har arbetsproverna släppts till konstfack och hdk och vi jobbar för fullt med dessa. Jag har börjat med konstfack å de ska va inne 1 mars och jag har fortfarande beslutsångest om ja ska göra hdk proverna. Känns sådär. Vet inte om Göteborg är ett alternativ för mig eller inte. Nu har jag förberett konstfack arbetet lite och ska börja bygga lite i morgon. Man ska bygga en 15 kvadratmeters erimit koja som ska innehålla de nödvändigaste och plasera den i fjället, vid havet eller i skogen. Jag har valt fjället och ska inspireras av Kebnekajse ;) de har varit tomt några veckor då Clara å sofia å grabbarna varit på praktik. Men snart e vi samlad igen. Tråkigt att alla åker på lov innan helgen bara. På onsdag bli de jul mys med gänget å tors å fredag blir de skoj med klassen. Sen e ja hemma i tre veckor. Men lite jobb med arbetsproverna bli de nog. Hoppas jag kommer in på konstfack, konkurrensen e stenhårt. Godnatt!!!!

Presentation


Design, färg och formgivning är mitt stora intresse. Följ min kreativa resa på Beckmans där jag läser Form och låt dig inspiras av mina ideer, projekt och pyssel i alla dess former.Välkommen!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards