Alla inlägg den 26 oktober 2012

Av Malin Berglund - 26 oktober 2012 17:02

Jaha då ha det gått 2 veckor sedan jag uppdaterade sist här på bloggen. Detoxen klarade vi med flaggan i topp och utrensningen funkade verkligen bra på mig. Kände mig så sund varje dag men jobbigt va det, men nu är det över. Första maten jag åt var laxfilé med rotfrukter å jag va proppmätt efter en fjärdedels lax. Helt sjukt vad magsäcken krympt. På tal om mönsterkursen så va det den roligaste hittills. Redovisa gjorde jag i morse och fick bra feedback. Är grymt nöjd över mina tre mönster. Så himla skoj. Nu är jag påväg hem då det vankas lov en vecka och sedan bär det iväg till Sthlm med klassen för studiebesök på designskolor och arkitekt kontor. Så om ca 2 veckor är jag tillbaka i Hällefors igen. Nu ska jag hoppa på tåget så syns vi hemma. Puss

Presentation


Design, färg och formgivning är mitt stora intresse. Följ min kreativa resa på Beckmans där jag läser Form och låt dig inspiras av mina ideer, projekt och pyssel i alla dess former.Välkommen!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards