Alla inlägg den 14 oktober 2012

Av Malin Berglund - 14 oktober 2012 00:01

Hej allesammans. Veckan sedan jag kom hit efter hemresan har bara sprungit iväg. Jag har varit lite krasslig men har inte haft tid att stanna hemma från skolan. Har jobbat med projektet för fullt. Å idag har vi haft redovisning på vårt all in one projekt och de gick toppen. Jag valde att jobba med enbart trianglar i mitt koncept och jag är nöjd med slutresultatet. Fredagen har varit grymt bra och efter redovisningen strukturerade jag , Linda och Hanna hela vårt materialrum på skolan då de innan såg förjävligt ut, men nu är det sååååå fint. Fredagskväll lagade jag, Clara, Hanna, Linda och Viktor ticka masala gryta (bilden)ihop med en nyttig brownie till . Sååååå gott!! Denna vecka har vi brudar haft förberedande detox vecka och på måndag blir de sju dagar med bara utränsande shakes! Få se hur de går:) idag har vi varit och ridit och de hade varit roligt om jag inte gick den galna hästen. Den va het och otrevlig och sparkade Linda. Men de gick bra ändå. Nu tänkte jag lägga mig efter att jag sett på dokumentären food inc som handlar om mat industrin i världen. Den borde alla alla alla se. Fruktansvärt hur mycket man inte vet! Fy fy fy. De e dags att tänka sig för. De är vi konsumenter som måste påverka. Se den! I morgon blir de stor handling inför veckan och lite skiss läxa( kommer bild på en skiss från förra veckan). Hoppas ni haft en bra helg. Nu längtar jag hem. Godnatt !

Presentation


Design, färg och formgivning är mitt stora intresse. Följ min kreativa resa på Beckmans där jag läser Form och låt dig inspiras av mina ideer, projekt och pyssel i alla dess former.Välkommen!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards