Alla inlägg den 7 februari 2013

Av Malin Berglund - 7 februari 2013 01:33

Här kommer mera:)

Av Malin Berglund - 7 februari 2013 01:18

Idag har vi haft workshop i målning. Vi har helt enkelt lekt, kladdat, klistrat och klippt hela dagen. Jätte kul men svårt.jag trodde att målning bara kunde göras med papper å färg men de kan man tydligen göra på många olika sätt. Man kan göra olika motiv å sätta ihop, används olika material att experimentera med osv. Vi skulle göra abstrakta/ grafiska mönster som skulle förmedla kaos, ordning och friktion. Jag gjorde uppgiften som jag tolkade det och i morgon är det redovisning. Dessa är mina grundmålningar och senare laddar jag upp hur jag utvecklat dem. Annars ha dagen varit ok förutom att jag längtat hem en del. Men de är bara att kämpa vidare. Kram

Presentation


Design, färg och formgivning är mitt stora intresse. Följ min kreativa resa på Beckmans där jag läser Form och låt dig inspiras av mina ideer, projekt och pyssel i alla dess former.Välkommen!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards