Alla inlägg den 7 september 2012

Av Malin Berglund - 7 september 2012 12:57

Nu är ännu en vecka gjord och den har varit rätt så fullpackad. Känner att ja knappt hunnit höra av mig till folk där hemma:( veckan startade med ett nytt projekt,Photoshop foto collage. Jätte kul att få lära dig programmet men de e så himla svårt. Vi ska skapa 4 olika " rum" i photoshop, fantasirika och realistiska med designade möbler från olika formgivare. Sedan ska vi gå djupare i någon designer och berätta om denne. Jag har valt Nisse Strinning som bl.a Gjort stringhyllan och de jag inte visste innan jag började läsa om honom ,va att han är ursprungligen från Kramfors och flyttande sedan till örndköldsvik. Det va lite skoj att ja valde honom innan jag viste de. Annars så har jag tränat bodypump, core och även provat yoga denna vecka. Den va jätte bra pass med otroligt bra tränare. Vi har även börjat med skiss uppgifter nu på skolan å de känns sååååå svårt men de e ju meningen att man ska lära sig. Fem skisser ska redovisas på onsdag:/ blääää!!! Nu e hela skolan påväg till Örebro där vi ska va med på en invigning på filialen. Sen bli de lite shopping oxå. I kväll bli de mysig middag med sällskapsspel med några i klassen. Trevlig helg på er!

Presentation


Design, färg och formgivning är mitt stora intresse. Följ min kreativa resa på Beckmans där jag läser Form och låt dig inspiras av mina ideer, projekt och pyssel i alla dess former.Välkommen!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards